Triple, code d’azur, Wonderland en Connect2Crowd gaan samen verder als Hypersolid. Het voeren van een naam volgt op een fusieproces van twee jaar.
In de Verenigde Staten zal Hypersolid vanaf vandaag volledig operationeel zijn. Wanneer Europa volgt is nog niet duidelijk. Het bedrijf heeft al wel een vestiging in Amsterdam. Hypersolid speelt in op de groeiende vraag naar concrete bedrijfsoplossingen in een snel veranderend technologisch landschap.
Hypersolid zal klanten geleidelijk overbrengen, met als doel een volledige integratie na verloop van tijd. Deze gefaseerde aanpak stelt het bedrijf in staat om de verandering effectief te managen met behoud van continuïteit.
Schalk Stalkman, CEO van Hypersolid: “We zijn er trots op om de lancering van Hypersolid aan te kondigen aan de rest van de wereld. Nu steeds meer executives zich zorgen maken over technologische veranderingen, met name de snelle evolutie ervan en de gevolgen voor hun organisaties, kan de lancering van Hypersolid niet op een beter moment komen. Uit onderzoek blijkt dat 62% van de CEO’s van mening is dat een te langzame invoering van nieuwe technologieën een groter risico met zich meebrengt dan een overhaaste implementatie. Deze mentaliteit weerspiegelt een verschuiving in traditionele benaderingen van verandermanagement, nu leiders zich gedwongen voelen om de digitale disruptie bij te houden – en zo concurrerend te blijven.”B
Snelle technologische veranderingen het hoofd bieden
Hypersolid werkt samen met merken zoals Beyond Sports, Team Gullit en SpotOn. Het bedrijf helpt de klanten om de tech tsunami te omarmen en stevige, robuuste strategieën en oplossingen te ontwikkelen. Zo kunnen klanten de snelle technologische veranderingen het hoofd bieden.
Nik Nieuwenhuijs, oprichter code d’azur en CEO van Hypersolid US, legt uit: “Naarmate het huidige technologielandschap zich ontwikkelt in het tempo van AI, vormen brand experiences net zozeer de toekomst als technlogische innovatie. Technologie is inmiddels diep verweven met cultuur en succes hangt niet alleen af van functionaliteit, maar ook van design, merk en klantbeleving. Dit is vanaf dag één de focus geweest van code d’azur. Ervoor zorgen dat elke interactie, van interfaces tot content, aansluit bij culturele relevantie en resoneert met persoonlijke waarden – want in dit nieuwe tijdperk is technologie in combinatie met creativiteit de basis van elk winnend product.”
Tip:
- Wanneer koop je off-the-shelf en wanneer pas je software aan?