
LLM-verkeer converteert nauwelijks beter dan organisch zoekverkeer
Verkeer dat afkomstig is van large language models (LLM’s), zoals AI-chatbots, levert geen significant bete...
"*" indicates required fields
Verkeer dat afkomstig is van large language models (LLM’s), zoals AI-chatbots, levert geen significant bete...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Een grootschalige analyse van 1,5 miljoen ChatGPT-gesprekken, uitgevoerd door OpenAI in samenwerking met Harv...
Adobe heeft de algemene beschikbaarheid aangekondigd van AI-agents die bedrijven helpen klantbeleving en mark...
Verkeer dat afkomstig is van large language models (LLM’s), zoals AI-chatbots, levert geen significant bete...
Stellar Tech versterkt zijn positie als Europees marktleider door de overname van Join, het Nederlandse creat...
WhatsApp verhielp een ernstige kwetsbaarheid die misbruikt werd in een reeks aanvallen waarbij slachtoffers g...
Microsofts vijfde grote iteratie van Windows 11 staat op het punt algemeen beschikbaar te worden. Het Windows...
Een Exchange Online-probleem verstoort e-mailtoegang voor mobiele Outlook-gebruikers met Hybrid Modern Authen...
Het aantal bezoekers dat via ChatGPT naar externe websites doorklikt, is in een maand tijd met 52 procent ged...
Genesys-onderzoek toont grote kloof tussen bedrijfsambitie en consumentenvertrouwen bij agentic AI. Vier op v...
Het succesvol inzetten van kunstmatige intelligentie binnen organisaties draait niet alleen om technologie, m...