Cloudaanbieder Dstny sluit een partnership met AFAS Software en TOPdesk. De drie partijen hebben de KMO markt als gemeenschappelijke doelgroep.
Dstny geeft hiermee het startschot voor de uitbouw van een partner ecosysteem rond zijn eigen ontwikkelde bedrijfscommunicatieplatform, dat erop gericht is om KMO’s beter te laten communiceren met klanten en medewerkers. Het verwacht begin volgend jaar nog bijkomende samenwerkingen aan te kondigen.
Als toonaangevende UCaaS-speler voor KMO’s ontwikkelde Dstny een all-in platform voor bedrijfscommunicatie dat de telefooncentrale naar de cloud brengt. Hierdoor zijn medewerkers altijd en overal bereikbaar op één en hetzelfde nummer voor vaste en mobiele communicatie.
Daarnaast kan Dstny tevens in connectiviteit voorzien als onderliggende basis. En het platform integreert met andere bedrijfsapplicaties zoals Microsoft Teams, ERP en CRM systemen.
Geïntegreerde communicatieoplossingen
“KMO’s kijken vandaag in eerste instantie naar software-oplossingen om hen in hun groei te ondersteunen. Dankzij de koppeling die we vandaag maken tussen de ERP-oplossingen van AFAS Software en TOPdesk met het Dstny “Business Communications” -platform, kunnen we KMO’s het beste bieden van twee werelden,” zegt Thomas Wouters, Sales Director bij Dstny België. “We geloven namelijk sterk in de meerwaarde van geïntegreerde communicatieoplossingen voor KMO’s.”
Het stelt hen, volgens Wouters, enerzijds in staat om efficiënter te werken door zowel intern als extern beter bereikbaar en beschikbaar te zijn. Anderzijds kunnen ze hun klanten hierdoor de best mogelijke dienstverlening bieden. “En zo een hogere klantenbinding en -tevredenheid nastreven.”
Integraties met veel applicaties
Dstny maakte in dat opzicht reeds integraties mogelijk met meer dan 35 verschillende CRM- en ERP pakketten. “Dankzij het strategische en commerciële partnership dat we vandaag afsluiten met AFAS Software en TOPdesk, zetten we de eerste stappen in de uitbouw van een partner ecosysteem rond het Dstny bedrijfscommunicatieplatform. Daarbij zullen we gezamenlijk de concrete voordelen van de integratie voor onze klanten in de verf zetten.”