
Klantervaring

Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Timeline

Nieuwe vergunningen lokale, private 5G-netwerken
Vanaf 1 december 2023 mogen bedrijven lokale, private 5G-netwerken aanvragen. Partijen kunnen daarop bijvoorbe...

Kwart van Nederland gebruikt nog vaste telefoon
Uit recent onderzoek van vergelijkingssite Slimster.nl blijkt dat de vaste telefoon in Nederland steeds meer n...

Een bericht van Odido Business
Begin september was daar plots Odido. Een nieuwe provider, maar wel één met al 6 miljoen klanten. Odido is e...

Politie onderzoekt haalbaarheid oplossing C2000-problemen
De politie heeft meer tijd nodig om de consequenties van de eis van de Arbeidsinspectie te onderzoeken rond de...

RDI onderzoekt toepassing kwantumsensoren in radiotechnologie
Hoe zijn kwantumsensoren praktisch toepasbaar in radiotechnologie? Dat onderzoekt de RDI (Rijksinspectie Digit...

ACM: KPN mag Youfone nog niet overnemen
Voordat KPN Youfone (de Nederlandse en zakelijke tak) mag overnemen is er eerst onderzoek en een vergunning no...

Nu ook videobellen met Belastingdienst
Iedereen kan sinds begin oktober een afspraak maken voor een digitaal bezoek aan de Belastingdienst met de int...

Nieuwe tech-film over eBPF & Linux Kernel
In 2014 moest een groep engineers bij Plumgrid een innovatieve en kosteneffectieve oplossing vinden voor het a...

ACM wijst bezwaren Apple tegen last onder dwangsom af
De Autoriteit Consument en Markt (ACM) heeft de bezwaren van Apple tegen de eerder door de ACM opgelegde last ...

RDI: straling Phone 12 overschrijdt norm, maar geen gezondheidsrisico
De straling van de nieuw iPhone 12 overschrijdt de norm maar is geen gezondheidsrisico. Dat stelt de Rijksdien...