Video: deal OpenAI voor DRAM zorgt voor wereldwijde verhoging elektronicaprijzen
De geheugenprijzen zijn in korte tijd verviervoudigd doordat AI-bedrijf OpenAI 40 procent van de wereldwijde ...
"*" indicates required fields
De geheugenprijzen zijn in korte tijd verviervoudigd doordat AI-bedrijf OpenAI 40 procent van de wereldwijde ...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
De onderzeese internetkabels bij Zandvoort krijgen geen goede beveiliging. Daardoor groeit het risico op sabot...
Uiterlijk begin 2025 wil Apple een eigen chip in hun producten gaan gebruiken die (5G)telefonie, bluetooth en ...
Het aantal Nederlandse huishoudens waar glasvezel ligt steeg in het derde kwartaal van 2022 met 290.000 naar r...
Tijdens de afgelopen nieuwjaarsnacht heeft Nederland elkaar weer massaal een gelukkig nieuwjaar gewenst via he...