
Nieuwe Office-functies vanaf 2026 alleen voor Windows 11-gebruikers
Ben je fervent gebruiker van de het Microsoft 365-pakket met allerlei handige apps van Microsoft en gebruik j...
"*" indicates required fields
Ben je fervent gebruiker van de het Microsoft 365-pakket met allerlei handige apps van Microsoft en gebruik j...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
De tarieven voor internet en tv zijn in vijf jaar tijd met bijna 24 procent gestegen. Jaar op jaar voeren prov...
Tientallen webshops moeten stoppen met misleidende countdowntimers. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) ...
KPN neemt de Nederlandse activiteiten van Youfone over. Youfone is al actief op de netwerken van KPN en groeit...
T-Mobile gaat betere dekking op de Noordzee bieden door een overeenkomst met offshore-aanbieder Tampnet. Dit b...
Nog niet zo lang geleden werden zorgbreed maatregelen als cameratoezicht in een woning gezien als vrijheidsbep...
Open Dutch Fiber (ODF), het toonaangevende Fiber-to-the-Home platform met open access, heeft alle aandelen van...
SIP trunks; ontdek alle zakelijke toepassingen en voordelen Steeds meer bedrijven maken i...
Volledig biologische landbouw is bijzonder arbeidsintensief en zeker met de huidige krappe arbeidsmarkt is dat...
Het consumentenvertrouwen gaat in de tweede helft van het jaar tijgen. Dat zegt de e-commerce-sector zelf bij ...
De merkbewakingsdiensten van SIDN zijn nu ook beschikbaar voor ondernemers in het midden- en kleinbedrijf. Met...