
Nieuwe Office-functies vanaf 2026 alleen voor Windows 11-gebruikers
Ben je fervent gebruiker van de het Microsoft 365-pakket met allerlei handige apps van Microsoft en gebruik j...
"*" indicates required fields
Ben je fervent gebruiker van de het Microsoft 365-pakket met allerlei handige apps van Microsoft en gebruik j...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Voordat KPN Youfone (de Nederlandse en zakelijke tak) mag overnemen is er eerst onderzoek en een vergunning no...
Iedereen kan sinds begin oktober een afspraak maken voor een digitaal bezoek aan de Belastingdienst met de int...
In 2014 moest een groep engineers bij Plumgrid een innovatieve en kosteneffectieve oplossing vinden voor het a...
De Autoriteit Consument en Markt (ACM) heeft de bezwaren van Apple tegen de eerder door de ACM opgelegde last ...
De straling van de nieuw iPhone 12 overschrijdt de norm maar is geen gezondheidsrisico. Dat stelt de Rijksdien...
De eerste mobiele telefoon voor een zoon of dochter. Uit onderzoek blijkt dat 75% van de ouders moeilijkheden ...
Sociaal videoproductiebedrijf Shootlab lanceert het interactieve VR-lesprogramma 'Doe iets!' tegen cyberpesten...
Veruit de meeste Nederlandse retailers beschouwen kunstmatige intelligentie als een veelbelovende oplossing om...
In 2022 zei 90 procent van de bevolking van 16 jaar of ouder gebruik te maken van de digitale overheid. Dat ge...
De vijfde jaarlijkse Index voor digitale kwaliteit van leven (DQL) van Surfshark zet Nederland op de 12e plek ...