
Klantervaring

Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Timeline

Online kennisplatform Long Covid Toolkit van start
Deze week vond de start plaats van de Long Covid Toolkit. Dit online kennisplatform moet longcovidpatiënten s...

Plan: Chinese jongeren straks twee uur per dag online
Chinese jongeren onder de achttien mogen, als het aan de regering ligt, straks niet meer dan twee uur per dag ...

We bellen minder in de zomer terwijl roamingverkeer piekt
In de zomermaanden wordt er duidelijk minder gebeld op het mobiele netwerk van KPN. Met name juli en augustus ...

Jongeren willen waarschuwingen Kijkwijzer voor TikTok
Jongeren willen een waarschuwing zoals Kijkwijzer krijgen voordat ze schokkende beelden zien op zowel TikTok a...

Rechtbank verplicht Facebook tot data delen van anoniem profiel
Facebook (dochterbedrijf van Meta) moet gegevens delen van een anoniem profiel aan een andere gebruiker. Dat s...

Meta maakt chatbots met verschillende persoonlijkheden
Meta, het moederbedrijf van Facebook presenteert als alles goed gaat volgende maand al AI-chatbots met verschi...

ACM: markt snelle glasvezelnetwerken momenteel concurrerend
De markt voor snel internet voor glasvezelnetwerken is momenteel concurrerend. Dat stelt Paul de Bijl, Chief E...

Honderden bedrijven hebben recht op merknaam ‘X’
Honderden bedrijven, waaronder techreuzen Microsoft en Meta (moederbedrijf van onder andere Facebook), zouden ...

AI-tool STIVA kan te jonge modellen alcoholreclame weren
Een nieuwe AI-tool van stichting STIVA (Stichting Verantwoorde Alcoholconsumptie) kan helpen met het weren van...

Jongerenonderzoek: depri door sociale media en weinig privacyzorgen
Naast roken, vapen, gokken en gamen zegt zes op de tien jongeren sociale media de allergrootste verslaving te ...