RAM-prijzen exploderen: laptops en smartphones worden fors duurder in 2026
De prijzen van geheugen blijven sowieso flink stijgen tot in het eerste kwartaal van 2026. Dat zet fabrikante...
"*" indicates required fields
De prijzen van geheugen blijven sowieso flink stijgen tot in het eerste kwartaal van 2026. Dat zet fabrikante...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Open Dutch Fiber (ODF), het toonaangevende Fiber-to-the-Home platform met open access, heeft alle aandelen van...
SIP trunks; ontdek alle zakelijke toepassingen en voordelen Steeds meer bedrijven maken i...
Volledig biologische landbouw is bijzonder arbeidsintensief en zeker met de huidige krappe arbeidsmarkt is dat...
Het consumentenvertrouwen gaat in de tweede helft van het jaar tijgen. Dat zegt de e-commerce-sector zelf bij ...
De merkbewakingsdiensten van SIDN zijn nu ook beschikbaar voor ondernemers in het midden- en kleinbedrijf. Met...
Een jaar na de introductie van de nieuwe VOD-diensten van Viaplay en HBO Max is het totale online gebruik van ...
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) trok sinds het ingaan van striktere regels voor doorschakeldiensten ...
Een stem aan de lijn die jou een voordelig abonnement wil aansmeren of helpen met een niet-bestaand computerpr...
De RDI heeft adviesbureau Stratix een methode laten ontwikkelen om te bepalen wat vanuit het oogpunt van bevei...
Er komt een nieuwe mogelijkheid voor het aanvragen van een eigen internetextensie, of domeinnaamextensie. Deze...