
Klantervaring

Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Timeline

Open Dutch Fiber breidt verder uit met overname TOF Group
Open Dutch Fiber (ODF), het toonaangevende Fiber-to-the-Home platform met open access, heeft alle aandelen van...

SIP trunks; ontdek alle zakelijke toepassingen en voordelen
SIP trunks; ontdek alle zakelijke toepassingen en voordelen Steeds meer bedrijven maken i...

AI helpt biologische boeren
Volledig biologische landbouw is bijzonder arbeidsintensief en zeker met de huidige krappe arbeidsmarkt is dat...

Consumentenvertrouwen stijgt zegt e-commerce-sector
Het consumentenvertrouwen gaat in de tweede helft van het jaar tijgen. Dat zegt de e-commerce-sector zelf bij ...

Merkbewaking beschikbaar voor het mkb
De merkbewakingsdiensten van SIDN zijn nu ook beschikbaar voor ondernemers in het midden- en kleinbedrijf. Met...

Online bezoeken VOD-diensten blijven groeien
Een jaar na de introductie van de nieuwe VOD-diensten van Viaplay en HBO Max is het totale online gebruik van ...

ACM controleert trekt onjuist gebruikte doorschakeldiensten in
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) trok sinds het ingaan van striktere regels voor doorschakeldiensten ...

Bijna 10.000 nummers misbruikt voor ongewenste telefoontjes
Een stem aan de lijn die jou een voordelig abonnement wil aansmeren of helpen met een niet-bestaand computerpr...

Onderzoek RDI naar veiligheid diensten NI-ICS
De RDI heeft adviesbureau Stratix een methode laten ontwikkelen om te bepalen wat vanuit het oogpunt van bevei...

Internetextensies voor steden, regio’s en bedrijven dichterbij
Er komt een nieuwe mogelijkheid voor het aanvragen van een eigen internetextensie, of domeinnaamextensie. Deze...