
Klantervaring

Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Timeline

Nieuw infopunt mobiele bereikbaarheid 112
Er komt een centraal informatiepunt voor de mobiele bereikbaarheid van het alarmnummer 112. Dat zegt Minister ...

Jaarverslag netneutraliteit ACM: veel aandacht zero-rating
T-Mobile stopte dit jaar met aanbieden van zero-ratingdienst Datavrije Muziek. dit gebeurde nadat de Autoritei...

Meerderheid jongeren maakt ongewenst online gedrag mee
Overal in Europa ervaren kinderen ongewenst online seksueel gedrag en de omvang is zorgwekkend. Meer dan twee ...

Sneller herstel na grote buikoperatie dankzij speciale app
Met de ikHerstel-app herstellen patiënten sneller van grote buikoperaties. Bijvoorbeeld bij darmkanker. PatiÃ...

Ikazia Ziekenhuis gebruikt BeterDichtbij app op alle poliklinieken
Alle patiënten van het Ikazia Ziekenhuis kunnen sinds kort gemakkelijk digitaal contact opnemen met hun arts ...

Internet en tv 24% duurder in 5 jaar tijd
De tarieven voor internet en tv zijn in vijf jaar tijd met bijna 24 procent gestegen. Jaar op jaar voeren prov...

ACM spreekt webshops aan om misleidende countdowntimers
Tientallen webshops moeten stoppen met misleidende countdowntimers. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) ...

KPN voegt Youfone en Primevest toe aan portfolio
KPN neemt de Nederlandse activiteiten van Youfone over. Youfone is al actief op de netwerken van KPN en groeit...

Deal roaming T-Mobile en Tampnet biedt betere dekking op zee
T-Mobile gaat betere dekking op de Noordzee bieden door een overeenkomst met offshore-aanbieder Tampnet. Dit b...

WilgaerdenLeekerweideGroep verbetert zorgtechnologie
Nog niet zo lang geleden werden zorgbreed maatregelen als cameratoezicht in een woning gezien als vrijheidsbep...