
Klantervaring

Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Timeline

Ruim 70% van Nederlanders vindt samenleving beter zonder social media
71,2% van de Nederlanders denkt dat de samenleving beter af zou zijn zonder social media, zo blijkt uit recent...

Nieuwe app helpt ouders met een baby op de afdeling Neonatologie
Máxima MC (MMC) is gestart met een handige app voor ouders met baby’s op de neonatologie afdelingen (NMCU e...

Apple en Disney stoppen met advertenties op X om antisemitisme
Een aantal grote bedrijven, waaronder Apple en Disney, stopt per direct met adverteren op X (voorheen Twitter)...

Komende vijf jaar weer teletolkdiensten bij KPN
Het ministerie van Economische Zaken en Klimaat (EZK) wijst KPN, Berengroep en nWise opnieuw aan om teletolkdi...

Nederland 35 jaar geleden als eerste in Europa op het publieke internet
Vandaag, 17 november om 14:28 uur, is het precies 35 jaar geleden dat Nederland als eerste in Europa een aansl...

ACM webwinkels houden zich niet aan regels nepkortingen
Veel webwinkels houden zich niet aan de regels rond nepkortingen. Dat zegt de Autoriteit Consument & Markt...

Wereldradioconferentie: Onderhandelingen bepalen richting Europese netwerkbeleid
De Wi-Fi-industrie kijkt reikhalzend uit naar de wereldradioconferentie in Dubai volgende week. Nieuwe frequen...

60 miljoen euro voor Philips voor AI-echografie
Philips ontvangt een investering van 60 miljoen dollar van de Bill & Melinda Gates Foundation. Met dat gel...

CBS: Nederlanders digitaal steeds vaardiger
Nederlanders worden steeds digitaal vaardiger. Bekwaam zijn in internet-, computer- en softwaregebruik, groeid...

Ook mobieltjesverbod op basisscholen en speciaal onderwijs
Vanaf volgend schooljaar komt er ook een mobieltjesverbod op basisscholen en in het speciaal onderwijs. Dat ge...