
Klantervaring

Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Timeline

Webtoegankelijkheid als fundamenteel recht
In de snel evoluerende digitale wereld is webtoegankelijkheid essentieel voor een inclusieve online ervaring. ...

Locatiegegevens Nederlandse telefoons zijn te koop
Nederlandse mobiele telefoons kun je online stiekem volgen. Dat kan via de locatiegegevens, en die gegevens zi...

Eerste volledig offline gegevensoverdracht door Constantijn van Oranje op CES
Door het scannen van een speciale bewegende digitale code op het Nederlandse paviljoen op de Consumer Electron...

Leidt de Digitale Huisarts echt tot minder werkdruk?
ONVZ startte in samenwerking met Arene online huisartsenpraktijk met de eerste uitrol van De Digitale Huisarts...

Kwart Nederlanders wil dit jaar minder vaak online zijn
Met de jaarwisseling denken mensen aan hun goede voornemens voor het nieuwe jaar. Uit nieuw onderzoek van Kasp...

18% meer mobiele data tijdens jaarwisseling
Tijdens de nieuwjaarsnacht naar 2024 maakte Nederland massaal gebruik van het mobiele netwerk van KPN om elkaa...

CBS: online omzet daalde 0,3% in november 2023
De online omzet daalde in november 2023 met 0,3 procent. Dat meldt het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS...

CBS: 14 procent Nederlandse export online besteld
De Nederlandse export van online bestelde goederen en diensten van Nederlandse bedrijven was in 2021 76 miljar...

Nieuwe app NL Alert bereikt nu ook grensbewoners
NL-Alert werkt sinds begin deze week ook voor grensbewoners en mensen met een beperking. Dat gebeurt via een g...

Coalition for Cyclist Safety wil V2X-technologie e-bikes
De nieuw opgerichte Coalition for Cyclist Safety wil meer fietsveiligheid met innovatieve technologie. De coal...