
OneDrive-synchronisatie op Windows en Mac al tien maanden stuk en gebruikers raken gefrustreerd
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
"*" indicates required fields
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Braze, een platform voor customer engagement , lanceerde het Braze Data Platform, gericht op het verbeteren ...
Klanten verwachten meer – terwijl service-teams het vaker juist met mínder moeten doen. Organisaties wende...
Telecomprovider Odido is de eerste die de pas verworven 5G-frequenties activeert. Het bedrijf was een van de ...
Supermarktketen PLUS selecteerde OutSystems als basis voor een nieuw e-commerce-platform. 25 miljoen bezoeker...
Slechts drie partijen, VodafoneZiggo, Odido en KPN deden vorige week mee met de veiling voor 5G en kochten el...
Het lijkt zo vanzelfsprekend: websites en apps van gemeenten moeten voor iedereen toegankelijk zijn. Toch vol...
Om de online weerbaarheid van consumenten te vergroten is er sinds kort het kennisplatform Digitale Weerbaarh...
Als een van de eerste overheidsorganisaties migereerde de provincie Noord-Brabant SAP S/4HANA naar de cloud. ...
Zsolt Szabó (PVV), staatssecretaris Digitalisering, moet de kloof dichten tussen de digitale dienstverlening...