
Klantervaring

Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Timeline

Eén miljoen deelnemers in een webinar
Zoom lanceert een webinar-omgeving die tot 1 miljoen deelnemers kan hosten. Gebruikers kunnen nu kiezen voor ...

Gratis proefperiode effectiever dan producten uitdelen
Een gratis proefperiode van 30 dagen zorgt voor de hoogste klantacquisitie (32%) en conversieratio (56%). Ook...

Zoekresultaten Google AI verkiest YouTube en .gov boven Reddit
De zoekresultaten van Google krijg je tegenwoordig ook voorgeschoteld met AI. Intussen komt iets meer dan 7 p...

Clipchamp gebruikt AI voor ruisonderdrukking
Microsoft geeft zijn video-editor Clipchamp een AI-upgrade met twee nieuwe functies. Clipchamp-gebruikers kun...

AI-pc verandert de hele pc-industrie: hoe en wanneer stap je in?
Zoeken naar use-cases voor de AI-pc

Verzekeraar van dubieuze Switch-contracten veroordeeld
De Brusselse ondernemingsrechtbank veroordeelde recent La Société Française d'Assurance (SFAM) voor het af...

Mobiele bereikbaarheid op de tocht door ruimtegebrek voor antennes
Ons land gaat al tijden eenzaam aan top als het gaat om mobiele bereikbaarheid. Maar of dat zo blijft is de v...

“Nog geen watermerk in teksten ChatGPT”
OpenAI beschikt al ongeveer een jaar over een systeem dat een watermerk toevoegt aan teksten die ChatGPT gene...

Meerderheid finance professionals: “digitale systemen voldoen niet”
73,1% van de finance professionals geeft aan meer te willen investeren in automatisering om handmatige taken ...

Gebrekkige technologie hindert positieve klantervaring
Meer dan 60 procent van de organisaties slaagt niet in het leveren van een consistente positieve klantervarin...