
Klantervaring

Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Timeline

Belgische webshops moeten twee bezorgopties bieden
Belgische webshops moeten vanaf 21 september verplicht minimaal twee bezorgopties bieden. De nieuwe regel g...

WhatsApp en Messenger communiceren nu met alternatieve diensten
Als gevolg van de Digital Markets Act (DMA) voert Meta aanzienlijke aanpassingen door in WhatsApp en Messenge...

YouTube beschermt tieners tegen schadelijke content
YouTube kondigt de uitrol aan van extra waarborgen voor contentaanbevelingen voor tieners. Het platform ontwi...

Salesforce brengt Sales, Service, Marketing en Commerce samen in één Foundations portal
Salesforce all-in-one portal

TeamViewer-CEO: “Remote access moet in elke sector inzetbaar zijn”
Wie denkt aan TeamViewer, stelt zich wellicht een assisterende IT-medewerker op afstand voor. Toch is de inze...

Salesforce voegt spraaktechnologie toe aan Service Agent
Salesforce neemt de ontwikkelaar van AI-spraakassistenten, Tenyx, over. De specialisatie van het bedrijf slui...

Belgische onderzoekers informeren over kankerrisico’s met mobiele app
De Belgische radiotherapeut-oncoloog Dr. Philippe Westerlinck heeft de applicatie 'Cancer Risk Calculator' ui...

Jongeren doen veel met de smartphone, behalve bellen
Een kwart (23%) van de 18- tot 34-jarigen in het Verenigd Koninkrijk zegt dat ze nooit de telefoon opnemen. E...

Zebra maakt wereldwijd gebruik van de AI-ogen van vision
Zebra Technologies past wereldwijd AI-computer vision toe bij een reeks producten en onderzoeken. En daar mer...

Belgische ondernemers verhogen klantentevredenheid met data
Twee Belgische ondernemers lanceren 'Everybody Happy'. Op basis van data moet het de welzijn en de betrokkenh...