
Nederlandse consument verkiest telefoon boven stuntelende chatbot
Telefonie is nog altijd hét voorkeurskanaal van de Nederlandse consument als het gaat om contact met organisa...
"*" indicates required fields
Telefonie is nog altijd hét voorkeurskanaal van de Nederlandse consument als het gaat om contact met organisa...
Een nieuw rapport van Salesforce en de onlangs in Amerika gevormde Retail AI Council laat zien dat retailers w...
Verpleegkundigen en verzorgenden vinden administratielast een van de vervelendste onderdelen van hun werk. Voo...
De terugloop van contant betalen is gestopt. Dat is vooral zo aan de winkelkassa, maar niet bij de parkeergara...
De dronesector, bij monde van Unmanned Valley heeft minister Harbers een noodkreet overhandigd. Dit breedgedra...
Managers van snelgroeiende, jonge bedrijven in Nederland blijken meer vertrouwen te hebben en meer te willen i...
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) sloot afgelopen week voor het eerst websites. Ze waren van webwinkel...
Eind januari 2025 (rond de Europese Dag van de Privacy) vindt weer de uitreiking plaats van de jaarlijkse Nede...
Sinds vorige week kunnen zorg- en onderwijsinstellingen aan de slag met ‘Robins Wereld’. Dit is een educat...
De stijgende lijn van de afgelopen maanden stokte afgelopen week. Niet eerder daalde de ICT/Magazine Beursinde...