
Managend Nederland wil zelf mens op klantenservice
Twee derde (61%) van de managers wil zelf liever door een mens geholpen worden in plaats van een chatbot bij v...
"*" indicates required fields
Twee derde (61%) van de managers wil zelf liever door een mens geholpen worden in plaats van een chatbot bij v...
Het Kaspersky Digital Footprint Intelligence team heeft de afgelopen twee jaar bijna 40.000 dark web posts ont...
NL-Alert werkt sinds begin deze week ook voor grensbewoners en mensen met een beperking. Dat gebeurt via een g...
In de dynamische wereld van informatietechnologie zijn Application Programming Interfaces (API’s) onmisbaar ...
Alphabet, het moederbedrijf van Google heeft een illegaal monopolie met Google Play. Dat was volgens persburea...
Data zijn key. Organisaties verzamelen en analyseren enorme hoeveelheden data om zoveel mogelijk inzicht in de...
De nieuw opgerichte Coalition for Cyclist Safety wil meer fietsveiligheid met innovatieve technologie. De coal...
Afgestudeerde studenten met een compleet andere studieachtergrond zoeken steeds vaker hun toekomst in de secto...
Threads, het sociale media-alternatief voor X, voorheen Twitter, gaat waarschijnlijk donderdag van start in Eu...
"Digitale transformatie van de gezondheidszorg met behulp van data en kunstmatige intelligentie (AI) is een he...