
Klantervaring

Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Timeline

Hoe LinkedIn de deur opende voor AI-slop
Een recente studie van AI-detectiebedrijf Originality AI onthult hoe grondig AI-geassisteerde content LinkedI...

Storing bij mobiele diensten van Telenet
Door 'misgelopen onderhoudswerken'

Het wil Windows 11 maar niet lukken om populair te worden
Marktaandeel zelfs weer een beetje terúggelopen

Oxford kiest ‘Brain rot’ als woord van het jaar
Ben jij urenlang aan het scrollen door Instagram Reels of TikTok? Dan ben je wellicht bekend met de term ‘b...

Freedelity leest te veel gegevens uit van de identiteitskaart
Freedelity, beheerder van persoonsgegevens van Belgische consumenten, heeft inbreuken begaan op de GDPR. Het ...

Play Store gaat waarschuwen voor apps van mindere kwaliteit
Google Play Store lijkt straks hopelijk iets minder op het wilde westen

AI-chatbot legt gevoelens bloot
Toen de parlementsverkiezingen in Frankrijk deze zomer naderden, besloot een onderzoeksteam honderden burgers...

Open AI-modellen zijn niet zo ‘open’ als ze zich voordoen, maar wat kunnen we ertegen doen?
Grote techbedrijven zoals Meta, Google en OpenAI houden vaak geheim hoe ze hun AI-modellen trainen. Toch pres...

Nieuwe organisatie monitort naleving Microsoft-schikking
De organisatie voor Cloud Infrastructure Services Providers in Europe (CISPE) richt de European Cloud Competi...

Android vereenvoudigt eerste gebruik nieuw toestel
Wie zijn iPhone kwijtraakt of een nieuwe koopt kan binnen een uur weer aan de slag. Althans: als een back-up ...