RAM-prijzen exploderen: laptops en smartphones worden fors duurder in 2026
De prijzen van geheugen blijven sowieso flink stijgen tot in het eerste kwartaal van 2026. Dat zet fabrikante...
"*" indicates required fields
De prijzen van geheugen blijven sowieso flink stijgen tot in het eerste kwartaal van 2026. Dat zet fabrikante...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Onlangs onthulde Google een nieuw model op het gebied van AI-agents: Gemini 2.5 Computer Use. In dit artikel ...
Op Dreamforce heeft Google-CEO Sundar Pichai laten weten dat Google Gemini 3.0 nog dit jaar wordt onthuld. Da...
Axis Communications bewijst dat beveiligingscamera's meer kunnen dan alleen bewaken. Met het objectdetectie-o...
KBC's Customer Care Center verwerkt digitale klantvragen van de bank en verzekeraar met hulp van chatbots en ...
Het internet wordt binnenkort een stukje rustiger. Google heeft aangekondigd dat zijn Chrome-browser voortaan...
Heb je een Androidsmartphone op zak, dan kun je die geheel personaliseren. Denk daarbij aan het gebruik van t...
De adoptie van kunstmatige intelligentie (AI) versnelt wereldwijd, maar veel organisaties worstelen nog met d...
Microsoft blijft de duimschroeven aandraaien voor gebruikers die liever zonder Microsoft-account aan de slag ...