
Klantervaring

Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Timeline

In 2024 voor 17,4 miljard euro aan online aankopen gedaan
Voor het eerst spendeerden Belgische consumenten een kwart van hun jaarlijkse budget aan online aankopen, zow...

Google Slides introduceert handige update voor gelijktijdig selecteren en aanpassen van objecten
Google Workspace verbetert zijn presentatiesoftware met een kleine maar cruciale update. Gebruikers van Googl...

OpenAI beperkt gratis ChatGPT beeldgeneratie vanwege overweldigend succes
OpenAI moet de nieuwe beeldgeneratiefuncties van ChatGPT voor gebruikers van de gratis versie beperken tot sl...

Google Drive krijgt slimme Gemini AI-aanwijzingen voor Workspace-gebruikers
Google introduceert een nieuwe manier om AI slimmer en toegankelijker te maken in Google Drive voor Workspace...

Gebruik Google daalt nauwelijks zonder Europese nieuwscontent
Ook zonder Europese nieuwscontent daalt het gebruik van zoekmachine Google nauwelijks. Ook blijkt uit onderzo...

DeepL Clarify maakt vertalen interactief
DeepL lanceert Clarify om gebruikers te betrekken bij het vertaalproces. Door de interactiviteit moeten verta...

Microsoft schoolt 600.000 Belgen bij in AI
Programmeerschool BeCode van Béatrice de Mahieu gaat namens Microsoft zorgen dat tegen 2028 600.000 Belgen e...

Adobe lanceert tien AI-agents met Experience Platform Agent Orchestrator
Voor gepersonaliseerde klantervaringen

Microsoft Teams introduceert livechat voor eenvoudige klanteninteractie
Microsoft heeft vandaag een nieuwe livechatfunctie binnen Teams aangekondigd, speciaal ontworpen voor kleine ...

Salarissen CISO’s niet in verhouding tot werkdruk
Orange Cyberdefense roept bedrijven en beleidsmakers op om de beloning en werkomstandigheden van Chief Inform...