RAM-prijzen exploderen: laptops en smartphones worden fors duurder in 2026
De prijzen van geheugen blijven sowieso flink stijgen tot in het eerste kwartaal van 2026. Dat zet fabrikante...
"*" indicates required fields
De prijzen van geheugen blijven sowieso flink stijgen tot in het eerste kwartaal van 2026. Dat zet fabrikante...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
De eerste mobiele telefoon voor een zoon of dochter. Uit onderzoek blijkt dat 75% van de ouders moeilijkheden ...
Sociaal videoproductiebedrijf Shootlab lanceert het interactieve VR-lesprogramma 'Doe iets!' tegen cyberpesten...
Veruit de meeste Nederlandse retailers beschouwen kunstmatige intelligentie als een veelbelovende oplossing om...
In 2022 zei 90 procent van de bevolking van 16 jaar of ouder gebruik te maken van de digitale overheid. Dat ge...
De vijfde jaarlijkse Index voor digitale kwaliteit van leven (DQL) van Surfshark zet Nederland op de 12e plek ...
De Staten van Dienst van meer dan 120.000 voormalig militairen zijn nu online te doorzoeken bij het Nationaal ...
De Nederlandse dating-app Breeze vroeg aan het College voor de Rechten van de Mens of ze hun algoritme mogen a...
De twee toezichthouders voor de gezondheidszorg (IGJ en NZA) gaan nieuwe ketens van huisartsenpraktijken onder...
Deze week opende KPN de eerste virtuele winkel. Via het scherm of een VR bril krijgen bezoekers dezelfde belev...
X (voorheen Twitter) vertraagde een tijd lang bewust de toegang tot andere sociale mediakanalen van bijvoorbee...