
Klantervaring

Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Timeline

Geen storing maar blokkade Tweetbot en Twitterrific
Tweetbot en Twitterrific hebben van de ene op de andere dag te maken met een blokkade door Twitter. Deze exter...

Internetkabels aan zee bij Zandvoort slecht beveiligd
De onderzeese internetkabels bij Zandvoort krijgen geen goede beveiliging. Daardoor groeit het risico op sabot...

5G, Bluetooth en WiFi op Apple-chip: exit Broadcom
Uiterlijk begin 2025 wil Apple een eigen chip in hun producten gaan gebruiken die (5G)telefonie, bluetooth en ...

ACM Telecommonitor: meer abonnementen via glasvezel dan via koper
Het aantal Nederlandse huishoudens waar glasvezel ligt steeg in het derde kwartaal van 2022 met 290.000 naar r...

Recordverbruik mobiele data op KPN-netwerk
Tijdens de afgelopen nieuwjaarsnacht heeft Nederland elkaar weer massaal een gelukkig nieuwjaar gewenst via he...