
Klantervaring

Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Timeline

Specialisten Telecom Sans Frontières naar Syrië en Turkije
Een aantal teams van technisch specialisten van Telecom Sans Frontières (TFS) is in het aardbevingsgebied in ...

Gratis bellen naar Turkije en Syrië bij Proximus
De Belgische telecommaatschappij Proximus biedt vanaf nu gratis oproepen en sms’en naar Turkije en Syrië aa...

Datacenters fundamenteel voor Nederlandse economie
De Dutch Data Center Association (DDA) heeft de nieuwste editie van de Datacenter Gids uitgebracht. Hierin o...

Internetvolume Amsterdam verdubbelt in vier jaar tijd
Het internetvolume in Amsterdam groeit ook in 2022 stevig door. Een van de grootste internetknooppunten ter we...

Adriaansens lanceert testomgeving supersnelle netwerktechnologie
Minister Micky Adriaansens van Economische Zaken en Klimaat opende deze week in Amsterdam de innovatierotonde ...

9 manieren om je online vindbaarheid te vergroten
Online vindbaarheid is erg belangrijk als je een website hebt. Een website heb je namelijk niet voor niets. Je...

Helft van ondernemingen schaamt zich voor eigen website
48% Van de bedrijven schaamt zich voor hun eigen website. Daarnaast verliezen bedrijven elk jaar een aanzien...

Toegang financiële diensten slechter met beperkte digitale vaardigheden
Wie beperkte digitale vaardigheden heeft, heeft beperkte toegang tot financiële dienstverlening. Dat zegt de ...

Personen met een eetstoornis hebben baat bij e-Health
Een eetstoornis ontwikkelt zich geleidelijk. En het duurt vaak lang voordat iemand met een eetstoornis hulp zo...

Veiligheidsregio Utrecht is duizendste govroam locatie
Stichting govroam biedt overheidsorganisaties en hun medewerkers een veilige en betrouwbare draadloze toegang ...