
OneDrive-synchronisatie op Windows en Mac al tien maanden stuk en gebruikers raken gefrustreerd
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
"*" indicates required fields
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Filmpjesapp TikTok wil zich waarschijnlijk afsplitsen van het Chinese moederbedrijf ByteDance. Ze willen daarm...
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) onderzoekt of er maatregelen nodig zijn om de concurrentie te stimul...
Bijna de helft van alle Nederlandse websites van bedrijven zijn door kwetsbaarheden in software, in configurat...
Fairphone kondigt aan dat de Fairphone 2 na ruim zeven jaar ondersteuning het einde van zijn leven bereikt. De...
Slimme drones en high tech-raketten spelen tussen 6 en 13 maart de hoofdrol tijdens de grootste lucht- en rake...
E-mail is hét communicatiemiddel in de online wereld – en zal dat ook blijven. Vooral de jongere generatie ...
De extra frequentieruimte om overal in Nederland landelijke mobiele communicatie, zoals 5G, aan te bieden, kom...
Telecombedrijven willen een extra tolheffing opleggen aan diensten die voor veel internetverkeer zorgen zoals ...
Nederlandse mobiele netwerken steken met kop en schouders uit boven die in de rest van de wereld. Dat zegt het...
Staatsecretaris Alexandra van Huffelen, verantwoordelijk Digitalisering, zal onderdeel uit maken van de Nederl...