
Klantervaring

Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Timeline

Historische transcriptie-software Loghi open source beschikbaar
De historische transcriptiesoftware Loghi is nu open source beschikbaar. Hiermee kun je van handgeschreven his...

Aanleg van data- en telecomnetwerken moet veiliger
Bij de aanleg van data- en telecomnetwerken, zoals 5G en glasvezel, staat de veiligheid onder druk. De branche...

Gamma Communications maakt Microsoft Teams Operator Connect nu ook beschikbaar in België
Gamma Communications, leverancier van oplossingen voor zakelijke communicatie en samenwerking, introduceert va...

Telecommonitor: vast bellen en sms’en bijna gehalveerd
Het aantal sms’jes is in Nederland de afgelopen vier jaar gedaald van 3,3 miljard in 2019 naar 1,8 miljard i...

Wat blijft er over als de robot uit de mens is?
‘Wij halen de robot uit de mens.’ Dat is de belofte van Robotic Process Automation (RPA) adviseurs en ontw...

Bijna helft van organisaties gebruikt 5G
Ongeveer de helft van de Nederlandse organisaties (47%) maakt momenteel al gebruik van 5G. Dat blijkt uit onde...

EZK start consultatie veiling snel mobiel internet
Het ministerie van Economische Zaken en Klimaat (EZK) gaat een landelijke veiling van frequenties voor snelle ...

Zorg van Nu bundelt innovaties verstandelijk gehandicapten
Wie heel veel innovaties voor de zorg van verstandelijk gehandicapten overzichtelijk op één plek zoekt kan t...

Nederlandse consumenten geven online €33,3 miljard uit
Nederlandse consumenten gaven in 2022 voor € 33,3 miljard online uit. dat is een groei van 9% t.o.v. 2021. D...

Deventer zet drone in voor controle buitengebied
De gemeente Deventer gaat een drone inzetten bij controles in het buitengebied. De drones gaan ook meekijken b...