Code rood bij OpenAI door dreiging Google Gemini
Een bedrijf roept wel eens code rood uit, maar wat betekent dat nou precies? Nu is dat ook het geval bij Chat...
"*" indicates required fields
Een bedrijf roept wel eens code rood uit, maar wat betekent dat nou precies? Nu is dat ook het geval bij Chat...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Microsoft heeft op Ignite 2025 een uitgebreide reeks AI-functies gepresenteerd, waardoor bedrijven zich kunne...
Meer dan 95 procent van de Nederlandse websites voldoet niet aan de European Accessibility Act, die sinds jun...
OpenAI is begonnen met de uitrol van de mogelijkheid om ChatGPT te gebruiken met meerdere mensen tegelijk. De...
Mozilla heeft AI Window gelanceerd, een optionele AI-assistent binnen de Firefox-browser. Gebruikers bepalen ...
Uit een analyse van 47.000 gebruikersgesprekken met ChatGPT blijkt dat het populaire taalmodel opvallend slec...
Bij ICT Magazine zijn we regelmatig buiten de deur te vinden voor aankondigingen en events. Daar spreken we o...
Wikipedia vraagt AI-bedrijven voortaan de betaalde API te gebruiken in plaats van pagina's te scrapen. Tevens...
Vodafone handelt maandelijks 60 miljoen klantcontacten af met kunstmatige intelligentie, zo blijkt uit de hal...
International Airlines Group, het moederbedrijf van vliegmaatschappijen als British Airways en Aer Lingus, he...