
Nieuwe Office-functies vanaf 2026 alleen voor Windows 11-gebruikers
Ben je fervent gebruiker van de het Microsoft 365-pakket met allerlei handige apps van Microsoft en gebruik j...
"*" indicates required fields
Ben je fervent gebruiker van de het Microsoft 365-pakket met allerlei handige apps van Microsoft en gebruik j...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
De Rijksinspectie Digitale Infrastructuur (RDI) heeft sinds begin dit jaar het Centraal Informatiepunt Mobiele...
Het gebruik van sociale media groeit onder alle leeftijdsgroepen, maar nog steeds vooral onder mensen tussen 2...
De invloed van influencers is groot dankzij hun vele volgers op platforms als Instagram en TikTok. Volgers kop...
Demissionair staatssecretaris Alexandra van Huffelen, onder andere van Digitalisering, stopt met berichten pos...
27 procent van de Europese bevolking heeft een lichamelijke of cognitieve beperking. In Nederland is dat aanta...
In de snel evoluerende digitale wereld is webtoegankelijkheid essentieel voor een inclusieve online ervaring. ...
Nederlandse mobiele telefoons kun je online stiekem volgen. Dat kan via de locatiegegevens, en die gegevens zi...
Door het scannen van een speciale bewegende digitale code op het Nederlandse paviljoen op de Consumer Electron...
ONVZ startte in samenwerking met Arene online huisartsenpraktijk met de eerste uitrol van De Digitale Huisarts...
Met de jaarwisseling denken mensen aan hun goede voornemens voor het nieuwe jaar. Uit nieuw onderzoek van Kasp...