
Klantervaring

Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Timeline

App helpt bij herkennen en bespreken van seksueel grensoverschrijdend gedrag
Kennisinstituut Movisie lanceert een gratis web app: ‘Grenzen op het werk’. Deze app helpt je bij het herk...

CBS: 8 op de 10 mensen deed online aankopen in 2023
In de eerste helft van 2023 zei 78 procent van de bevolking van 12 jaar of ouder deed online aankopen. Dat is ...

Zeer verslavende medicatie makkelijk online verkrijgbaar
Zeer verslavende medicatie als Diazepam, Oxazepam en Ritalin zijn heel makkelijk online te bestellen, ook zond...

Voorbereiding EZK veiling Nederlandse 5G-netwerken kan verder
De voorbereidingen van het ministerie van Economische Zaken en Koninkrijksrelaties (EZK) voor de veiling van N...

Black Friday week groot succes in Europa: vooral online
Black Friday Week was een groot succes, vooral voor online retailers. Betaaldienstverlener Mollie registreerde...

Websites ziekenhuizen vaak ontoegankelijk
De websites van veel ziekenhuizen zijn ontoegankelijk voor mensen met een functiebeperking. Dat blijkt uit rec...

Overstappen van internetprovider steeds aantrekkelijker
Consumenten stappen vaker dan voorheen over naar een andere internetprovider. In 2023 was dat al 12 procent va...

Collectie Arbeidsinzet Rode Kruis vanaf woensdag digitaal doorzoekbaar
Het Nationaal Archief heeft de Collectie Arbeidsinzet van het Nederlandse Rode Kruis gedigitaliseerd. Het arch...

Nederland gaat voor smart home op Cyber Monday
Tijdens Cyber Monday gaan veel mensen shoppen voor een smart home. Bij de beslissing in welk smart apparaat Ne...

Terugbetalingsproblemen bij webwinkels nemen toe
Een toenemend aantal webwinkels faalt in het correct en/of tijdig terugbetalen van klanten na retourzendingen....