RAM-prijzen exploderen: laptops en smartphones worden fors duurder in 2026
De prijzen van geheugen blijven sowieso flink stijgen tot in het eerste kwartaal van 2026. Dat zet fabrikante...
"*" indicates required fields
De prijzen van geheugen blijven sowieso flink stijgen tot in het eerste kwartaal van 2026. Dat zet fabrikante...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Veel digitale mediabedrijven en nieuwsuitgevers zoeken wanhopig naar redding nu het verkeer vanaf sociale med...
BICS is de beheerder achter de helft van het dataroaming-verkeer in de wereld en onderdeel van de Proximus Gr...
Hybride communicatie met een cloud-oplossing is het doel van een nieuwe samenwerking tussen Zoom en Mitel. He...
Amazon.com kondigt een nieuwe toepassing met kunstmatige intelligentie aan, die volgens het bedrijf onafhanke...
Een onbeperkt digitaal low-code netwerk van AI-agenten dat gegevens kan analyseren en beslissingen en acties ...
Volgens een recente voorspelling van het toonaangevende onderzoeks- en adviesbureau Gartner Inc.,zal tegen 20...
Vanaf vandaag biedt Google Zoeken directe links naar gecachete artikelen in de Wayback Machine van Internet A...
Meta verscherpt de databeperkingen voor Business Tools. Dat beïnvloedt aangepaste doelgroepen (‘custom aud...
Jabra lanceert Jabra ClearSpeech, een AI-gedreven oplossing die geïntegreerd is in Engage AI. Deze nieuwe te...