
Klantervaring

Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Timeline

RDI legt Odido boete op van € 175.000
Uit onderzoek van de Rijksinspectie Digitale Infrastructuur (RDI) blijkt dat telecombedrijf Odido intern verke...

Nederlandse consument verkiest telefoon boven stuntelende chatbot
Telefonie is nog altijd hét voorkeurskanaal van de Nederlandse consument als het gaat om contact met organisa...

Minister Harbers ontvangt noodkreet dronesector
De dronesector, bij monde van Unmanned Valley heeft minister Harbers een noodkreet overhandigd. Dit breedgedra...

ACM sluit voor het eerst sites van webwinkel
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) sloot afgelopen week voor het eerst websites. Ze waren van webwinkel...

Vrouwen steeds prominenter aanwezig in cryptoland
Vrouwen zijn steeds prominenter aanwezig in cryptoland. Onderzoek van Crypto Insiders laat zien dat vrouwen ...

Vlaamse educatieve tool nu ook in Nederland beschikbaar
Uit onderzoek blijkt dat het begrijpend lezen van kinderen er verder op achteruitgaat. Dat geldt voor kinderen...

Smartphones brengen RSI terug op de agenda
Uit onderzoek blijkt dat door het gebruik van steeds meer apparaten, het beeldschermgebruik toeneemt en daardo...

Nederlanders betalen teveel voor internet
De prijzen voor internet zijn vorig jaar flink gestegen. KPN verhoogde haar tarieven met maximaal 6,4 procent....

Mobiele netwerk KPN als beste getest met hoogste score wereldwijd
Op het Mobile World Congres in Barcelona is het mobiele netwerk van KPN door benchmarkorganisatie Umlaut uitge...

Hartstilstand betrouwbaar vast te stellen met slim horloge
Een nieuw slim horloge kan een hartstilstand herkennen en meteen ook 112 bellen. Het was een aantal jaar geled...