
Klantervaring

Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Timeline

“Nederlandse consumenten hechten aan favoriete betaalmethode”
70% van de Nederlandse consumenten voltooit eerder een aankoop als hun voorkeursbetaalmethode beschikbaar is. ...

Succes Amazon Buy with Prime valt tegen
Bijna anderhalf jaar sinds Amazon Buy with Prime lanceerde, zien gebruikers gemengde resultaten, aldus verkope...

Vergeet videovergaderen, zegt TNO
Videovergaderen via Teams of Zoom of iets dergelijks is niet meer van deze tijd, stelt TNO. Als je echt effect...

Wie heeft de lelijkste website van het jaar?
Ruim 250 websites dingen dit jaar mee naar de titel ‘Lelijkste website van het jaar.’ De kanshebbers zijn ...

AFM: veel signalen over nieuwe werkwijzen oplichters
De Autoriteit Financiële Markten (AFM) krijgt veel signalen over nieuwe werkwijzen van oplichters op internet...

Laserterminal voor satellietcommunicatie van TNO naar de markt
De laserterminal voor satellietcommunicatie van TNO gaat naar de markt. AAC Clyde Space krijgt de rechten om d...

TU Delft ontwikkelt autonome drone
Een team van onderzoekers van de TU Delft heeft een autonome drone ontwikkeld. Dat gebeurt met neuromorfe beel...

SURF verhuist naar Mastodon
Sinds 2 mei gebruikt SURF (de ict-coöperatie voor onderwijs- en onderzoekers) geen X (voorheen Twitter) meer ...

Online omzet blijft stijgen
De detailhandel groeide in maart 4,8 procent meer dan in maart 2023, meldt het CBS. Het totale verkoopvolume w...

Groep Graafrechten wordt onderdeel van NLconnect
De Groep Graafrechten, een samenwerkingsverband van een elftal aanbieders van vaste telecommunicatie-infrastru...