
Klantervaring

Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Timeline

IOC zet AI in voor inclusieve en innovatieve Olympische Spelen
Digital twins, hogere videokwaliteit en hoogtepunten uitlichten

Primeur: Noord-Brabant brengt SAP S/4HANA naar de cloud
Als een van de eerste overheidsorganisaties migereerde de provincie Noord-Brabant SAP S/4HANA naar de cloud. ...

Regering, dicht kloof digitale dienstverlening overheid en bedrijven
Zsolt Szabó (PVV), staatssecretaris Digitalisering, moet de kloof dichten tussen de digitale dienstverlening...

Grote Nederlandse webshops ontoegankelijk voor mensen met beperking
Op 28 juni 2025 gaat de European Accessibility Act in. Daarmee wordt digitale toegankelijkheid voor webwinkel...

Twee awards voor Microsoftpartner InSpark
Microsoft-specialist InSpark, onderdeel van KPN, heeft twee Microsoft Partner of the Year Awards gewonnen. In...

Groei glasvezel en mobiel dataverbruik zet door
De groei van glasvezelinternet en mobiel dataverbruik zet door. In het eerste kwartaal van 2024 kwamen er zo'n...

MIND en 113 Zelfmoordpreventie lanceren #Chatsafe
Staatssecretaris van Ooijen, MIND en 113 Zelfmoordpreventie lanceerden #Chatsafe in Nederland. Dit van oorspro...

Gebruik zelfscankassa in de lift
Het gebruik van de zelfscankassa zit flink in de lift. Uit onderzoek van financieel technologieplatform Adye...

Tekst-naar-beeld generatief AI-model nu ook voor zakelijk gebruik
Je maakt een rapport en zoekt daar mooie afbeeldingen bij. Vroeger was je beperkt tot zelf maken of lang zoeke...

WWDC: veel nieuwe functies op devices Apple
Siri met AI en een samenwerking met OpenAI, telefoongesprekken transcriberen en Apple Vision Pro komt naar Eur...