
Klantervaring

Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Timeline

Digitale communicatie met corporatie zet huurders centraal
De verschillende processen die komen kijken bij het verhuren van woningen door een corporatie maken de commun...

“Volg prestaties F1 Grand Prix real-time door inzet van AI”
Dankzij de inzet van generatieve AI maakt Amazon Web Services (AWS) komend weekend tijdens de F1 Grand Prix i...

“Third-party cookies op Chrome blijven bestaan”
Google zet het plan om te stoppen met third-party cookies op Chrome in de ijskast. Het bedrijf meldt dat het ...

Braze introduceert dataplatform voor verbeterde klantbetrokkenheid
Braze, een platform voor customer engagement , lanceerde het Braze Data Platform, gericht op het verbeteren ...

AI ontlast overwerkte service-teams
Klanten verwachten meer – terwijl service-teams het vaker juist met mínder moeten doen. Organisaties wende...

Odido eerste provider die 5G-frequenties activeert
Telecomprovider Odido is de eerste die de pas verworven 5G-frequenties activeert. Het bedrijf was een van de ...

“Low-code verbetert klantervaring supermarktketen”
Supermarktketen PLUS selecteerde OutSystems als basis voor een nieuw e-commerce-platform. 25 miljoen bezoeker...

5G is vanaf nu echt 5G
Slechts drie partijen, VodafoneZiggo, Odido en KPN deden vorige week mee met de veiling voor 5G en kochten el...

Digitale toegankelijkheid gemeenten schiet tekort
Het lijkt zo vanzelfsprekend: websites en apps van gemeenten moeten voor iedereen toegankelijk zijn. Toch vol...

Kennisplatform moet digitale weerbaarheid verbeteren
Om de online weerbaarheid van consumenten te vergroten is er sinds kort het kennisplatform Digitale Weerbaarh...