
Klantervaring

Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Timeline

Vier tips voor het digitaliseren van enterprise architecture
Hoewel bedrijven weten hoe ze business en technologie op elkaar moeten afstemmen, gebeurt dit in de praktijk ...

Air France-KLM legt fundament voor AI met sterk metadata-management
Metadatamanagement is de sleutel tot het ontsluiten van de waarde van data. Air France-KLM bouwde met behulp ...

Microsoft wekt People-app weer tot leven
Uit een gelekt installatiebestand valt op te maken dat Microsoft werkt aan de herintroductie van de People-ap...

Threads stijgt naar 275 miljoen maandelijkse gebruikers
Threads, Meta’s tegenhanger van X (voorheen Twitter) heeft volgens Meta-CEO Mark Zuckenberg intussen 275 mi...

Windows 11 wint snel aan populariteit
Windows 11, het nieuwste besturingssysteem van Microsoft, wint gestaag aan populariteit en heeft in oktober 2...

Onderzoek geopend naar verkoop van verboden producten op Temu
Temu kan de verkoop van illegale producten onvoldoende tegenhouden volgens de Europese Commissie. Het digital...

Axis introduceert cloudoplossingen voor AXIS Camera Station
Axis Communications introduceert twee cloudoplossingen binnen het AXIS Camera Station (ACS) ecosysteem. ...

Microsoft verwelkomt klanten in Brusselse Innovation Hub
Microsoft opent een Innovation Hub in Brussel waar klanten terechtkunnen voor ondersteuning bij het gebruik v...

AI-dienst NotebookLM van Google biedt nu ook samenvattingen van audio
NotebookLM van Google, een gratis AI-tool die recent is verbeterd, biedt nu gepersonaliseerde audio-samenvatt...

Telecomproviders betalen vanaf 1 november voor storing
Zit je minstens acht uur zonder internet? Dat krijg je vanaf 1 november compensatie door een nieuwe wet die v...