
Managed Services integreren in je business: do’s en don’ts
Contact onderhouden met service en deliverymanagers, schuiven met medewerkers, nieuwe rollen definiëren of vr...
"*" indicates required fields
Contact onderhouden met service en deliverymanagers, schuiven met medewerkers, nieuwe rollen definiëren of vr...
Als het gaat om Secrets Management is een van de meest gestelde vragen: Wat is het verschil tussen HashiCorp ...
Cyberaanvallen lijken steeds meer te zijn gericht op de publieke sector. Hoewel overheidsinstanties - vergelek...
Bescherm en bespaar – compliance wordt een opportunity Het beschermen van gevoelige data mag nooit ter d...
Actuele ontwikkelingen in wet- en regelgeving betekenen dat organisaties te maken krijgen met steeds meer vere...
Deze column is niet geschreven door ChatGPT. Ik zeg het maar meteen, want als je het nieuws van de afgelopen t...
De werkplek anno 2023 gaat niet alleen over de techniek. Zaken als veiligheid, gemak, fun en sociale betrokken...
Internationaal zakendoen krijgt een boost met Teams Iedereen heeft de mond vol van duurzaamheid en recyclin...
Samenwerken wordt steeds makkelijker dankzij onze digitale mogelijkheden. Het scheelt (reis)tijd en veel bijee...
Nadenken als ziekenhuis over wat het concept ‘smart hospital’ kan betekenen is een exercitie die op alle n...